Saturday, 15th August 2020
Greek Chinese (Simplified) English French German Italian Russian Spanish Turkish

Sailing-info.gr

member of

Αρθρα

Πλεύσεις και τριμάρισμα

kokomo-sailing-genoa-742746Συμβουλές για το τριμάρισμα των πανιών, ανάλογα με την πλεύση που χρησιμοποιείτε, για να αποφύγετε καταστάσεις απρόσμενες ή και καταστάσεις που μπορεί να σας δυσκολεύσουν.

Στα όρτσα

ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΡΩΤΗ

Υπάρχουν στιγμές που το σκάφος είναι πολύ δύσκολο στο τιμόνεμα του και προσπαθεί να γυρίσει στο καιρό, με αποτέλεσμα να χρειάζεται να βάζετε περισσότερο τιμόνι για το αρμένισμα του. Σε αυτή

Google bookmarkDel.icio.usTwitterFacebook

Οι διεθνείς αγώνες ιστιοπλοΐας στην Ελλάδα

 

rali aigaiou

 

Ράλι Αιγαίου

Το Διεθνές Ιστιοπλοϊκό Ράλι Αιγαίου διοργανώνεται κάθε χρόνο από τον Πανελλήνιο Όμιλο Ιστιοπλοΐας Ανοικτής Θαλάσσης (ΠΟΙΑΘ) και έχει μεγάλη ιστορία. Είναι το παλαιότερο ιστιοπλοϊκό γεγονός στον Ελληνικό θαλάσσιο χώρο. Συγκεκριμένα, από το 1964 συγκεντρώνει διαγωνιζόμενους από όλο τον κόσμο, αλλά και ολόκληρη την Ελλάδα.

Google bookmarkDel.icio.usTwitterFacebook

Σκάφη Ιστιοπλοΐας Τριγώνου

 

goalnews_LARGE_t_1041_425763Η ιστιοπλοΐα τριγώνου, αφορά στα αγωνίσματα της ιστιοπλοΐας που λαμβάνουν χώρα γύρω από σημαδούρες. Ανάλογα με την κατηγορία του αγωνίσματος τα σκάφη ακολουθούν διαδρομή τραπεζίου, όρτσα-πρίμα και σλάλομ σε συνδυασμό με όρτσα πρίμα.

Οι αποστάσεις ανάμεσα στις σημαδούρες είναι έως και 1.5  ναυτικό μίλι, ανάλογα με την κάθε κατηγορία, και  νικήτρια ομάδα είναι εκείνη η οποία θα τερματίσει πρώτη. Σε αυτό το είδος αγώνων δεν λαμβάνονται υπόψη οι χρόνοι, αλλά η σειρά τερματισμού, αφού τα σκάφη που αγωνίζονται είναι της ίδιας ακριβώς κατηγορίας. 

Google bookmarkDel.icio.usTwitterFacebook

Πως λειτουργεί το πανί

Για να κατανοηθεί καλύτερα ίσως ο τρόπος που λειτουργεί το πανί ας δούμε πως πετάει ένα αεροπλάνο.

 Για να κρατηθεί στον αέρα και σε σταθερό ύψος ένα αεροπλάνο πρέπει προφανώς να υπάρχει μία δύναμη που θα εξουδετερώνει το βάρος του. Να εφαρμόζεται δηλαδή στο κέντρο βάρους του και να είναι ακριβώς ίση και αντίθετη με αυτό. Αν η δύναμη αυτή είναι μεγαλύτερη από το βάρος του το αεροπλάνο έλκεται προς τα άνω με τη διαφορά τους και ανεβαίνει και αν είναι μικρότερη συμβαίνει το αντίθετο και χάνει ύψος, δηλαδή κατεβαίνει.

Google bookmarkDel.icio.usTwitterFacebook

Follow us

  • Facebook Page: 155828301128177
  • Twitter: sailinginfogr
  • External Link: www.sailing-info.gr/index.php?option=com_ninjarsssyndicator&feed_id=1&format=raw

Επικοινωνια

Sailing-info.gr

email: info@sailing-info.gr

Εβρου 77, Αθήνα, Αττική - 115 27

Τηλ.: (0030) 210 7714945

Fax:(0030) 211 7356614

Βρισκεστε εδω: