member of

Έρευνα | Γιατί αγοράζουμε τηλεοράσεις

TNS Pentor, τηλεοράσεις, έρευνα, αγορά τηλεοράσεων, έλληνες καταναλωτές,

Σύμφωνα με έρευνα της TNS Pentor για την Toshiba, με θέμα την αγορά τηλεοράσεων σε Κροατία, Τσεχία, Ελλάδα, Πολωνία, Ρουμανία και Τουρκία το χρονικό διάστημα 24/11 – 15/12 2011 σε δείγμα 601 ανθρώπων 20-60 ετών καταγράφηκαν τα εξής όσον αφορά στα κριτήρια αγοράς τηλεοράσεων από τους Έλληνες:

•Περίπου το 81% των ερωτηθέντων έχουν τουλάχιστον δύο τηλεοράσεις στο σπίτι τους. Περισσότερες τηλεοράσεις διαθέτουν οι καταναλωτές εκείνοι που έχουν υψηλότερο εισόδημα. Οι τηλεοράσεις που προτιμούν οι Έλληνες είναι CRT (40%) και LCD(38%).

•Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες σχεδιάζουν να αγοράσουν καινούρια συσκευή μέσα στην επόμενη τριετία με το 28% να δηλώνει ότι θα αγοράσει νέα συσκευή στους επόμενους 12 μήνες. Αυτοί που σκοπεύουν να αγοράσουν καινούρια τηλεόραση μέσα στον επόμενο χρόνο είναι σε μεγαλύτερο ποσοστό κάτοχοι LED (31%), και διαθέτουν σχετικά υψηλό εισόδημα (1 500- 2 500 EUR μηνιαίως σε ποσοστό 34%, ή πάνω από 2 501 EUR σε ποσοστό 31%).

•Οι ιστοσελίδες των κατασκευαστών και η σύγκριση τιμών μέσω Διαδικτύου είναι οι πηγές πληροφόρησης που χρησιμοποιούν περισσότερο οι Έλληνες (87%).

•Οι περισσότερες συσκευές εξακολουθούν να αγοράζονται offline στα καταστήματα (82%). Το 30% χρειάστηκε μια εβδομάδα για να ενώ το 28% λιγότερο χρόνο.

•Τα βασικότερα κριτήρια για τους Έλληνες καταναλωτές είναιη ποιότητα της εικόνας και η φήμη του brand γενικότερα. Η σύσταση τρίτων παίζει πολύ μικρό ρόλο.

Πίνακας με τον αριθμό των τηλεοράσεων στα Ελληνικά νοικοκυριά

Έρευνα | Γιατί αγοράζουμε τηλεοράσεις…

Τύπος συσκευών που προτιμούν οι Έλληνες καταναλωτές