Μάλλον δεν έχουμε καταλάβει την πραγματική κρίση στα media και την τηλεόραση και σιγά σιγά θα έρχονται ειδήσεις από εκεί που δεν τις περιμένουμε.
Η τελευταία αφορά τον ΑΝΤ1, που υποβαθμίστηκε από τη Moody’s η πιστοληπτική ικανότητα του ομίλου από «σταθερή προοπτική» σε «αρνητική προοπτική», εξαιτίας των μειωμένων διαφημιστικών εσόδων το 2009. Και πώς να μην το επηρεάσει, αφού αυτά τα έσοδα είναι το 75% των συνολικών εσόδων του; Και έρχεται ακόμα πιο δύσκολο 2011.
Οι κομμένες/αναβληθείσες παραγωγές είναι μόνο η αρχή (δυστυχώς).