Την ιδέα να παρέχουν δυνατότητα πρόσβασης στο Facebook στους ταξιδιώτες αποφάσισαν επτά μεγάλες αμερικανικές αερογραμμές, δίνοντάς το δωρεάν δοκιμαστικά για έναν μήνα.
Στόχος τους είναι να δουν αν θα πετύχει το πείραμα, ώστε να το εφαρμόσουν μετά με έξτρα χρέωση σε όσους θέλουν να δουν το λογαριασμό τους. Η αλήθεια είναι πως είμαστε όλοι τόσο εθισμένοι στο Facebook που αν ξέραμε πως έχουμε αυτή τη δυνατότητα θα θέλαμε να δούμε τα νέα notifications μας.
Γιατί, αν δεν βάλεις status την ώρα που πετάς του τύπου «πετααααωωωω» τι να την κάνεις τόση πτήση;;