ΓΙΑΝΝΕΝΑ – ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ – ΜΕΤΣΟΒΟ – ΜΕΤΕΩΡΑ
4 ΗΜΕΡΗ ΟΔΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ (5-8/1/12)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΡΟΜΗΣ
1η Ημέρα Πέμπτη 5/1/12 ΑΘΗΝΑ – ΑΡΤΑ – ΓΙΑΝΝΕΝΑ
ΓΙΑΝΝΕΝΑ – ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ – ΜΕΤΣΟΒΟ – ΜΕΤΕΩΡΑ
4 ΗΜΕΡΗ ΟΔΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ (5-8/1/12)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΡΟΜΗΣ
1η Ημέρα Πέμπτη 5/1/12 ΑΘΗΝΑ – ΑΡΤΑ – ΓΙΑΝΝΕΝΑ
Ορισμός
Πρόκειται το κατώτερο τμήμα του σκελετού ενός πλοίου ή μιας βάρκας, που εκτείνεται από την πλώρη ως την πρύμνη. Αποτελείται από ένα ή από περισσότερα ξύλινα ή σιδερένια δοκάρια και λειτουργεί ως αντίβαρο για την καλύτερη ισορροπία και πλεύση του σκάφους.
Μπορεί ο μεγαλύτερος κίνδυνος για ένα άτομο που πέφτει στη θάλασσα να είναι ο πνιγμός, υπάρχουν ωστόσο και άλλοι κίνδυνοι που παραμονεύουν κατά την επαφή του ανθρώπου με το υγρό στοιχείο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το φαινόμενο της υποθερμίας.
Το τρίγωνο ταχυτήτων
Στα άρθρα που ακολουθούν θα προσπαθήσουμε να παρουσιάσουμε μερικές απλές σκέψεις και υποδείξεις για θέματα που μπορεί να μας απασχολούν κατά το σχεδιασμό και την εκτέλεση ενός ταξιδιού. Σημειώνουμε από την αρχή, ότι οι υποδείξεις αυτές δεν είναι απαραίτητο να αποτελούν και κανόνες. Ασφαλώς δεν είναι και μοναδικές και καθ’ ένας μπορεί να εφαρμόζει όποιες μεθόδους τον εξυπηρετούν.
Διόρθωση πορείας
Όταν ξεκινάμε το ταξίδι μας γνωρίζουμε φυσικά την πορεία που πρέπει να ακολουθήσουμε. Γνωρίζουμε ακόμη και την ταχύτητά μας όπως τη βλέπουμε στο δρομόμετρο, η οποία πρόκειται για την ταχύτητα που κινείται το σκάφος ως προς το νερό και όχι για την πραγματική ταχύτητα που κινούμαστε σε σχέση με τον προορισμό μας.
Κρίσιμο σημείο επιστροφής
Ίσως χρειαστεί, ενώ πλέουμε στη θάλασσα να πρέπει να προσεγγίσουμε κάποιο λιμάνι το συντομότερο δυνατό. Οι λόγοι που μπορεί να προκαλέσουν αυτή την ανάγκη βέβαια είναι πάρα πολλοί όπως η ξαφνική αδιαθεσία ενός επιβάτη, ένας απρόσμενος τραυματισμός κ.α.
Ποδαρικό με απεργία θα κάνει η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία, αφού συμμετέχει και αυτή στις απεργιακές κινητοποιήσεις την ερχόμενη Πέμπτη.