member of

Ο κινηματογραφιστής του Μπάστερ Κίτον, από 16/8 στις αίθουσες

Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΤΗΣ_POSTER The Cameraman Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΣΤΗΣ(3) Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΣΤΗΣ(2) Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΣΤΗΣ(1)

Η NEW STAR ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΚΛΑΣΙΚΟ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ

ΤΟΥ ΜΠΑΣΤΕΡ ΚΙΤΟΝ

«Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΦΙΣΤΗΣ»

Η.Π.Α.- 1928 – 69′-Ασπρόμαυρη (Βωβός κινηματογράφος)

Η τελευταία μεγάλη κωμωδία του Μπάστερ Κίτον

Με τις ανεπανάληπτες ερμηνείες των

Έντουαρτ Σέντγουϊκ & Μπάστερ Κίτον

Μια απ’ τις πιο συγκινητικές ερμηνείες

του αξεπέραστου κωμικού

Κλασικός Μπάστερ Κίτον,

με άφθονα γκαγκς, επινοητικές συλλήψεις στην πλοκή και μια ευγενική ερωτική ιστορία στο επίκεντρο.

ΑΠ0 16 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥΣ ΑΠΟ THN NEW STAR

«Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΦΙΣΤΗΣ»
Η.Π.Α. – 1928 – Ασπρόμαυρη (Βωβός κινηματογράφος)

Σκηνοθεσία: Έντουαρτ Σέντγουϊκ & Μπάστερ Κίτον Σενάριο: Κλάιντ Μπρούκμαν & Λιού Λίπτον Πρωταγωνιστούν: Μπάστερ Κίτον, Μαρσελίν Ντέι, Χάρολντ Γκούντγουϊν.

Είναι ένα από τα τελευταία φιλμ της κλασσικής περιόδου του Μπάστερ Κίτον πριν την έλευση του ομιλούντος κινηματογράφου. Ο «αγέλαστος κωμικός» είναι εδώ ο Λιούκ Σάνον, ένας φωτογράφος που είναι ερωτευμένος με την Σάλι, μια όμορφη γραμματέα των κινηματογραφικών στούντιο MGM. Για να την κάνει να τον προσέξει, αποφασίζει να γίνει cameraman στην εταιρεία ώστε να είναι πιο κοντά της. Όμως με την κινηματογραφική κάμερα στα χέρια είναι εντελώς αδέξιος και κάνει συνεχώς λάθη, με αποτέλεσμα να υπάρχουν ξεκαρδιστικά στιγμιότυπα. Ό,τι προσπαθεί να κάνει καταλήγει σε φιάσκο, έτσι σκέφτεται άλλους τρόπους για να πλησιάσει την Σάλι…

Η χρυσή εποχή του βωβού κινηματογράφου έμελλε να κρατήσει λίγο, όμως το κοινό μπόρεσε να απολαύσει κάποιους σπουδαίους καλλιτέχνες. Ο Μπάστερ Κίτον υπήρξε μια από τις κορυφαίες μορφές του βωβού, προσφέροντας άφθονο γέλιο αν και κανείς θεατής δεν είδε τον ίδιο να γελά.

“ Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΣΤΗΣ ”

του Βασίλη Ραφαηλίδη

Ο Μπάστερ Κίτον μπροστά από την κάμερα του συν-σκηνοθέτη Έντουαρντ Σέντγουϊκ δίνει μια από τις ξεκαρδιστικότερες παραστάσεις του.

Όταν ήρθε η εποχή που ο κινηματογράφος απέκτησε φωνή, ο Μπάστερ Κίτον άρχισε να σιωπά… Αυτός που πρόσφερε τόσα στο σινεμά πέθανε φτωχός και ξεχασμένος.

Ο Μπάστερ Κίτον δεν είναι ούτε ιδιαίτερα γνωστός ούτε ιδιαίτερα αγαπητός στο πλατύ κοινό, παρά την έξω από κάθε αμφισβήτηση αξία του ως του πιο πηγαίου και του πιο κινηματογραφικού κωμικού του κινηματογράφου: η σύγκριση με τον ομότεχνό του Τσάρλι Τσάπλιν απέβαινε σχεδόν σχεδόν πάντα εισ βάρος του, μέχρι το 1960 περίπου, όταν άρχισε μια προσεκτικότερη και συστηματικότερη μελέτη του πρωτότυπου στιλ του και της σύνθετης προβληματικής του – μελέτη που αντέστρεψε την αξιολόγηση: σήμερα σχεδόν κανείς μελετητής του κινηματογράφου δεν αμφισβητεί την πρωτοκαθεδρία του Μπάστερ Κίτον .