Σύμφωνα με έρευνα της TNS Pentor για την Toshiba, με θέμα την αγορά τηλεοράσεων σε Κροατία, Τσεχία, Ελλάδα, Πολωνία, Ρουμανία και Τουρκία το χρονικό διάστημα 24/11 – 15/12 2011 σε δείγμα 601 ανθρώπων 20-60 ετών καταγράφηκαν τα εξής όσον αφορά στα κριτήρια αγοράς τηλεοράσεων από τους Έλληνες:
•Περίπου το 81% των ερωτηθέντων έχουν τουλάχιστον δύο τηλεοράσεις στο σπίτι τους. Περισσότερες τηλεοράσεις διαθέτουν οι καταναλωτές εκείνοι που έχουν υψηλότερο εισόδημα. Οι τηλεοράσεις που προτιμούν οι Έλληνες είναι CRT (40%) και LCD(38%).
•Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες σχεδιάζουν να αγοράσουν καινούρια συσκευή μέσα στην επόμενη τριετία με το 28% να δηλώνει ότι θα αγοράσει νέα συσκευή στους επόμενους 12 μήνες. Αυτοί που σκοπεύουν να αγοράσουν καινούρια τηλεόραση μέσα στον επόμενο χρόνο είναι σε μεγαλύτερο ποσοστό κάτοχοι LED (31%), και διαθέτουν σχετικά υψηλό εισόδημα (1 500- 2 500 EUR μηνιαίως σε ποσοστό 34%, ή πάνω από 2 501 EUR σε ποσοστό 31%).
•Οι ιστοσελίδες των κατασκευαστών και η σύγκριση τιμών μέσω Διαδικτύου είναι οι πηγές πληροφόρησης που χρησιμοποιούν περισσότερο οι Έλληνες (87%).
•Οι περισσότερες συσκευές εξακολουθούν να αγοράζονται offline στα καταστήματα (82%). Το 30% χρειάστηκε μια εβδομάδα για να ενώ το 28% λιγότερο χρόνο.
•Τα βασικότερα κριτήρια για τους Έλληνες καταναλωτές είναιη ποιότητα της εικόνας και η φήμη του brand γενικότερα. Η σύσταση τρίτων παίζει πολύ μικρό ρόλο.
Πίνακας με τον αριθμό των τηλεοράσεων στα Ελληνικά νοικοκυριά
Τύπος συσκευών που προτιμούν οι Έλληνες καταναλωτές