member of

The Plaza Hotel | Γιατί… τεχνολογία και εξυπηρέτηση πάνε μαζί!

Η αλήθεια είναι ότι στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο η εξυπηρέτηση δεν πήγε ένα βήμα μπροστά, αλλά πολλά βήματα μπροστά. Το Plaza Hotel έγινε το πρώτο ξενοδοχείο παγκοσμίως, το οποίο διέθεσε iPad σε κάθε δωμάτιο!

Το ξενοδοχείο στην αρχή είχε διαθέσει τη συσκευή μονάχα στο εστιατόριο, όμως βλέποντας το ενδιαφέρον του κόσμου, αποφάσισε να το παραχωρήσει και στα δωμάτια. Η συσκευή διαθέτει μία ειδική εφαρμογή του ξενοδοχείου με ονομασία Virtual Concierge (εικονικός θυρωρός), σύμφωνα με την οποία οι φιλοξενούμενοι του ξενοδοχείου μπορούν να:

  • παραγγείλουν room service
  • κάνουν κρατήσεις εστιατορίων
  • επικοινωνήσουν απευθείας με τον θυρωρό
  • ζητήσουν να τους ξυπνήσουν
  • εξερευνήσουν τους οδηγούς προορισμού της Νέας Υόρκης
  • ελέγξουν τα δρομολόγια των αεροπορικών εταιρειών και να εκτυπώσουν την κάρτα επιβίβασης (η οποία αμέσως παραδίδεται στο δωμάτιό τους)
  • ρυθμίσουν το φωτισμό του δωματίου, καθώς και τη θέρμανση

Η συσκευή συνεισφέρει και στην οικολογία, καθώς αποφεύγεται η χρήση χαρτιού για τα διάφορα μενού και όλα γίνονται ψηφιακά.

Πιστεύω πως μια τέτοια κίνηση φέρνει και πιο κοντά τους ανθρώπους με την τεχνολογία. Αλήθεια, εσείς πώς κρίνετε την κίνηση αυτή του ξενοδοχείου;