HPIM1113_gia_site

Μια καλή αρχή είναι το ήμισυ του παντός, γι’ αυτό και στην εταιρία ναυλώσεων Moorings το προσωπικό φροντίζει να είναι όλα τέλεια πριν ξεκινήσετε ένα ονειρεμένο ταξίδι στα ελληνικά νησιά!

Welcome!
Αν έρχεστε από μακριά η εταιρία φροντίζει αφού το ζητήσετε να σας παραλάβει από το αεροδρόμιο και να σας μεταφέρει στο ιστιοπλοϊκό που έχετε νοικιάσει.

Σε περίπτωση που επιλέξετε να φτάσετε στη μαρίνα μόνοι σας, το προσωπικό θα φροντίσει να έχετε ένα θερμό καλωσόρισμα στην προβλήτα και να ξεκινήσουν οι ετοιμασίες για την αναχώρησή σας.
Σας γίνεται μια εκτενής ενημέρωση για το σκάφος και ο σκίπερ σας συστήνει Super Markets με τα οποία συνεργάζεται η εταιρία και απ’ όπου μπορείτε να ψωνίσετε φαγώσιμα και όσα θέλετε να έχει το σκάφος πριν τον απόπλου. Ο σκίπερ θα σας ενημερώσει, επίσης, για τα μέρη από τα οποία θα προμηθευτείτε νερό, καύσιμα και που θα βρείτε ταβέρνες και εστιατόρια με καλό φαγητό.

HPIM1115_gia_siteΤεχνική υποστήριξη 24 ώρες το 24ωρο!
Πριν επιβιβαστείτε στο σκάφος ένας τεχνικός θα αναλάβει να σας επεξηγήσει όλα τα μέρη του ιστιοπλοϊκού και τη λειτουργία τους.

Επειδή λόγω απειρίας ή συγκυριών μπορεί να προκύψει από το μικρότερο έως το σημαντικότερο πρόβλημα, οι τεχνικοί της Moorings είναι έτοιμοι 24 ώρες το 24ωρο να σας βοηθήσουν είτε τηλεφωνικά – αν αυτό είναι εφικτό – είτε να μεταβούν στο σημείο που βρίσκεστε με ένα ειδικό φουσκωτό 9 μέτρων και να αποκαταστήσουν τη ζημιά εγκαίρως, ώστε να συνεχίσετε το ταξίδι σας με ασφάλεια!

Οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους!
Όταν πλέον έχετε ενημερωθεί για τα τεχνικά μέρη του σκάφους, σειρά έχει το inventory. Το inventory είναι ένα ολιγοσέλιδο βιβλιαράκι που αναγράφει τι έχει μέσα το σκάφος, από το πιο μικρό κουταλάκι μέχρι τις λάμπες και τις πετσέτες, ώστε να μην χαθεί τίποτα και να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις στο τέλος των διακοπών σας. Αφού συμπληρωθεί κι αυτό το έντυπο από τους ειδικούς θα φορτωθούν οι βαλίτσες σας στο σκάφος και εντωμεταξύ θα έχετε άπλετο χρόνο να κάνετε τυχόν ερωτήσεις.

Όταν θα νιώθετε πλέον έτοιμοι και θα έχουν ολοκληρωθεί όλες οι διαδικασίες που δεν κρατάνε περισσότερο από 1 ώρα, ξεκινάνε οι περιπετειώδεις διακοπές σας!

Welcome Back !
Μετά από ένα υπέροχο ταξίδι, το οποίο εσείς έχετε σχεδιάσει από πριν, έρχεται η ώρα του γυρισμού. Το προσωπικό θα αναλάβει να ελέγξει το inventory, ένας δύτης θα ελέγξει το σκάφος περιμετρικά και οι τεχνικοί θα κοιτάξουν για τυχόν προβλήματα στα τεχνικά μέρη του σκάφους. Αν παρουσιαστεί ζημιά μικρού κόστους θα αγνοηθεί από το προσωπικό. Στην περίπτωση που η ζημιά είναι μεγαλύτερη ο πελάτης θα ερωτηθεί για το ποσοστό ευθύνης του και ύστερα από συνεννόηση το ποσό της ζημιάς θα κρατηθεί από την εγγύηση που κατέβαλλε ο πελάτης κατά τη ναύλωση.

HPIM1130gia_siteΖημιές και ευθύνες
Ο κ. Νίκος Δριτσάκος, ο οποίος εργάζεται 23 χρόνια στο Λιμάνι και στην Αthenian Yachts, μας διευκρινίζει ότι μέχρι σήμερα έχει συναντήσει μόνο μια φορά μεγάλη ζημιά σε σκάφος, της τάξεως των 1.500 ευρώ τα οποία κρατήθηκαν από την εγγύηση αφού διαπιστώθηκε ότι το λάθος ήταν του πελάτη. Ο ίδιος όλα αυτά τα χρόνια έχει έρθει σε ρήξη με δύο μόνο πελάτες ανάμεσα στους χιλιάδες που πέρασαν από το σκάφος, κι αυτό γιατί αρνούνταν πεισματικά να πληρώσουν για τη ζημιά που είχε προκληθεί κατά το ταξίδι τους. Επαγγελματίας πλέον και με πολλά χρόνια προϋπηρεσίας μας εξηγεί τι θεωρεί μεγάλη ζημιά και πως διαπιστώνεται αν φταίει ο πελάτης. Λέει χαρακτηριστικά, ότι αν το πανί ξηλωθεί στη ραφή τότε ο πελάτης δε φέρει καμία ευθύνη, αλλά αν το πανί σκιστεί τότε έγινε κακή χρήση του – δεν σηκώθηκε ή δεν μαζεύτηκε όταν έπρεπε – και αυτό είναι λάθος του χρήστη. Αυτό δεν χαρακτηρίζεται, όμως, μεγάλη ζημιά! Μεγάλη ζημιά για τους επαγγελματίες είναι η πρόσκρουση σε βράχια και οποιαδήποτε άλλη ενέργεια που μπορεί να χαλάσει τη δομή του σκάφους. Η επισκευή και η συντήρηση ενός σκάφους δεν είναι εύκολη υπόθεση, είναι χρονοβόρα και ψυχοφθόρα για το πλήρωμα των τεχνικών που πρέπει να το επισκευάσουν σε μικρό χρονικό διάστημα.

 Ζημίωση για την εταιρία
Η τεχνική ομάδα της Αthenian είναι καλά οργανωμένη και διατηρεί τα σκάφη καλοδιατηρημένα. Τι γίνεται, όμως, όταν ένα σκάφος επιστρέφει… κατεστραμμένο; Το πλήρωμα της εταιρίας – που αποτελείται απο 12 έως 20 άτομα -προσπαθεί να αποκαταστήσει τη ζημιά μέσα στο χρονικό διάστημα που μεσολαβεί από τη μια ναύλωση στην άλλη. Αν κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό, ειδοποιείται ο επόμενος πελάτης για την ακύρωση ή μεταβολή της ημερομηνίας ναύλωσης, κάτι που πιθανώς να ζημιώσει την εταιρία.
Σύμφωνα με τον κ. Νάσο Παπαγεωργίου – μηχανικό της εταιρίας – μέχρι σήμερα δνε χάθηκαν ναύλα κι αυτό οφείλεται στην ταχύτατη και επαγγελματική αντίδραση των τεχνικών και μηχανικών. Κατά τον κ. Παπαγεωργίου η μεγαλύτερη ζημιά για ένα μηχανικό είναι η καμένη μηχανή και η μηχανή που χάνει λάδια, γιατί χρειάζεται άμεση αντικατάσταση και είναι χρονοβόρο αλλά και σπάνιο να συμβεί. Για την πρόληψη τέτοιων ατυχιών το σκάφος παρακολουθείται και ελέγχεται χειμώνα-καλοκαίρι. Τα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίζει, όμως, η ομάδα τεχνικών δεν είναι μόνο ζημιές αλλά και προβλήματα χώρου και θέσεων στη μαρίνα.
Μιλήσαμε με τον κ. Γιώργο Μητσογιάννη που είναι στην Athenian Yachts 20 χρόνια και ασχολείται με τη συντήρηση των ιστιοπλοϊκών, ο οποίος μας είπε πως το σημαντικότερο πρόβλημα στις μαρίνες είναι ο χώρος, οι θέσεις των σκαφών. Στη Μαρίνα Αλίμου πιο συγκεκριμένα η χωρητικότητα των σκαφών ανέρχεται στα 600 και φέτος συναντάμε εκεί περί τα 1000.  

Οι άνθρωποι της Athenian Yachts  μας υποδέχτηκαν θερμά και ήταν εξαιρετικά φιλικοί μαζί μας κάτι που αντικατοπτρίζει και την εξαιρετική συμπεριφορά απέναντι στους πελάτες τους. Η ομάδα της βάσης είναι το Α και το Ω για να μπορέσετε να απολαύσετε τέλειες διακοπές, αφού φροντίζουν για όλα και είναι πάντα εκεί για να σας βοηθήσουν ακόμα κι αν είστε… μεσοπέλαγα!